Saturday, February 26, 2011

HAPPY BIRTHDAY MY LOVEEEEEEE

yarın yanı 27/02/2011 yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen bitanecik kuzenimin doğum günü... ben çok şükür kuzenlerime çok düşkün ve bağlıyımdır.. Anne tarafından da baba tarafından da kuzenlerimle hep iç içe büyüdüm.. Hatta iki taraftaki kuzenlerimde birbirlerine kuzen diye hitap ederler:) ..Benim Ceroşum biraz romantik,duygusal,pembe delisi,kırılgan,hippi, herşeyi düzenli, taktımı kafasına takan cinsten bir kuzendir yani tamamen benim tersim..Ancak şu bir gerçekci hep birbirimizin boşluklarını doldurmuşuzdur bu hayatta o olmadığı zaman hep bir tarafım eksik kalıyor oda bunu çook ama çoook iyi biliyor :( ben Cerenden ayrı geçirdiğim zaman diye bişey bilmem.. Aynı apartmanda 13yıl geçirdik...Aynı okul (ilkokul,lise,universite, akademi) aynı yerde yazlıklar, aynı ciftlik (hatta aynı odada kalıyorduk:) aynı gidilen mekanlar... daha sonra taşındığımız sitedede her Allahın günü birlikteydik..Fakat şu son 2 yıldır ondan coook coook uzaktayım ve hepde bunun acısını yaşarım içimde... 14 yaşında ele ele verip başlattığımız Ingıltere maceramız 19 yaşımıza kadar sürdü ve bu dönemde birbirimize çok kenetlendik...HAYATIMDA VAROLDUGUN HER GUNE ŞÜKÜRLER OLSUN..NEFES ALDIĞIM SÜRECE HEP YANINDAYIM...IYIKI DOĞDUN CERENIM! ALLAHIM SENI YANI BAŞIMDAN EKSIK ETMESIN...SENI SEVIYORUM MY PINKY LADY...




No comments:

Post a Comment