Sunday, February 20, 2011

Juicy Couture

juicy couture benim en sevdiğim markalardan biridir.. Bikere ben zaten havlu ve kadife kumaşını çok severim. (gece elbisesinde asla yanlış anlaşılmasın:) evet eşofman, plaj elbisesinde genelde havlu kumaşını tercih ediyorum çok sıklıkta da kullanırım. Ah o Juicy'nin elbiseleri yokmu rengarenk cıvıl cıvıl... yazin markete, alışverişe nereye gidersem gidiyim inanılmaz rahatlıkla kullanıyorum bu elbiseleri....

Eşofmanları ise aynı şekilde... kalın bir havlu kumaşından veya kadifeden değil tamamen ince ve kalıpları oldukça güzel... mesela victoria's secretında ince kadife kumaşından eşofmanlarını kullanmıştım ama juicynin kalıpları benim daha çok hoşuma gitti...





                                                                    Victoria Beckham

                                                                        Paris Hilton
                                                                         Eva Longoria 

                                                                   Jessica Simpson

                              İşte bu elbiseler benim yazın en büyük kurtarıcım...I LOVE JUICY!!!


Juicynin aksesuarlarıda oldukça şirin işte bunlardan birkaçı...
                                                                             kolye uçları

İŞTE!!! en güzeli minik dostlarımıza yapılan giysiler ve aksesuarlar :) nasılda şirinler ama yaaaa:)

                                                                           minik yataklar:)




No comments:

Post a Comment