Sunday, February 27, 2011

Women are meant to be loved, not to be understood!!

Hadi bakalım iyi haftalar...

Bir pazartesi sendromu ile daha karşınızdayım!!! Hava soğuk hatta buz! Resmen bıktım artık bu kıştan..Hep nefret etmişimdir kış mevsiminden hayatım boyunca... hele hele yaz sonu o vitrinlerde başlıyor ya kazaklar aman Yarabbim içim daralıyor resmen..Madem pazartesi ve madem soğuk bende hem kendi içimi ısıtacak hemde sizlerin beğeneceğinizi düşündüğüm yeni bir blogla karşınıza çıktım... Kışın benı kendime getiren tek şey vardır oda meyve ve çiçek kokularına ait kremler.. vücüt şampuanları vs vs...okadar seviyorumki o mis gibi çiçek kokularını meyve kokularını... güne çok çok erken başladığım için (6 civarında) kendime ancak sıcacık suyla yüzümü yıkadığım ve birde krem kokusunu aldığım zaman geliyorum... Cildim yağlı olduğu için öyle her kremi ne yazıkki kullanamıyorum... anında ya tahriş oluyor yada hooop bi sivilce pırtlıyor... Vücudum için hepimizinde deliler gibi sevdiği mis kokusuna aşık olduğu Victoria's Secret kremlerını, vücut spreylerini ve body butterını kullanıyorum...zaten fıyatlarıda epey makul bıldıgınız gıbı... çok sık seyahat ettiğim için duty freede nekdr krem varsa topluyorum hem kendime hemde yakınlarıma (ne yazıkkı artık duty freelerde limitli :( ... krem ve koku hastası olan ben!! şu sıralar kokusuna aşık olduğum hatta ve hatta yememek için kendimi zor tuttuğum başka bı markaya takmış durumdayım kafamı.. Ilk annem kullanmış koştura koştura bana geldi.. -selo bak tam senlik hemde beyaz çikolatalı- diye tak koydu onume vücut kremını..ben daha ilk kullanışta bittim bittim bittim!! Markanın ürün portfolyosu epey geniş.. Şişeleri epey şirin dombili ve benim için en önemli unsur bir markanın etiket designi, amblemi ve sunumudur!!! baktım inceledim okudum ettim hadi bi deneyelim dedim..Sonuç!! oldukça başarılı.. hele hele kalıcı kokusu olması ayrı bi güzellik oldu benim için... işte victoria secretimin yanına yakışıcak diğer yeni ürün markam AQUOLINA...
Bu ürün AQUOLINA'nın duş jelidir.. Ben bu üçlü setten limon olanını kullandım.. Cildim yağlı olduğu için limon özü epey iyi geldi ama kokusu çoook güzel...

AQUILINAnın vücut krem portfolyosu epey bi geniş...aklınıza gelebilecek herşeyin kremini yapmışlar.. Bu ürünün en kötü yanı kokusu deli gibi karnınızı acıktırıo :)) ben günlük moduma göre (gerginsem,mutluysam,yorgunsam) 3 kremini şimdilik aldım.. biri 'creme caramel' digeri beyaz çikolatalı diğeride vişneli yoğurt... pamuk gibi yapmasının yanı sıra cildimide epey canlandırıyor...

Simli vücut parfumleri... Yine epey bir çeşiti bulunmaktadır.. ben portakal ve vanilya olanını kullanıyorum..


AQUOLINAinın  bir diğer koleksiyonuda PİNK SUGAR koleksiyonu.. Biraz daha teenager grubuna hitab ediyor bu.. Body Scrabı, Hair Perfume be Roll-onu benden geçerli not aldı.. Diğer ürünlerini denemedim şahsen.. Mesela şampuanlarını saç kremlerini ve ROYAL BODY koleksiyonunu denemeye daha fırsatım olmadı... Umarım deneyen arkadaşlarım olur.. 

Aquolina ürünlerini Sevil mağzalarında bulabilirsiniz..Ben yurtdışında olduğum için bulunduğum şehirde epey bir stock mağzaları var ama türkiye genelinde bildiğim Sevil mağzası. Yurtdışında ise Sephorada bulabilirsiniz..Umarım sizde en az benim kadar memnun kalırsınız...

No comments:

Post a Comment