Friday, March 11, 2011

The APPLE of My Eye

Tüm blog severlere günaydınlar...Cumartesi günün vermiş olduğu rahatlıkla ben soluğu herzamanki gibi yine ofisimde aldım... Cumartesi hatta bazen pazar günü bile çalışıyorum bu nedenden dolayıda pek çok şeye zaman ayıramıorum... Ben cidden müziksiz yapamıyorum sürekli kulaklıkla gezen hatta müzikle adapte olan bir yapım var..Duşta, çalışırken, alışveriş yaparken illa olucak o muzik:)) Gelelim bugünki blog konuma.. Efendim tasarımcı olduğum için apple olmazsa olmazlardan... şimdi size apple şöyle apple böyle demicem artık hepimiz ne kadar harika bir icat olduğunu zaten biliyoruz.. haa i-pad bana göre değil o bi gerçek, çünkü çizimlerimi pcden yaptığım için kullanabileceğimi hiç düşünmedim oyuzden de almak için hiç niyetlenmedim... müziksiz yaşayamam diyordum ya ilk ipod mini almıştım 2004 yılı falandı yanlış hatırlamıyorsam... pembesı,mavisi,gümüşü,yeşili vardı... bende ya sarı ya turuncu diye tutturmuştum ama ne yazıkkı bu 4 renginden başka bi renk üretime sokmamışlardı bende yeşilini aldım uzun bi sürede kullandım.. ardından 1yıl sonra ipod video'yu kardeşime hediye aldım ama nerdeeee ondan çok ben kullanır oldum.. istediğim videoyu yükleyip spora gittiğimde yürüyüş bandında sporumu yaparken kurtlar vadisinin kaçırdığım bölümlerini izlediğim çooook olmuştur hahahaha (kıroluğun bukadarı evet farkındayım ama yadırgamayın nollur:) ardından çıkan ürünlerini takıip ettim kullandım falan filan.. ama iphone sevmiyorum :( yanı blackberry vs iphone savaşında kesinlikle blackberry tarafındayım bilmiyorum ama blackberry daha çok hoşuma gidio severekte kullanıyorum... Şimdiiiii gel gelelım applein yeni çıkardığı 'nano touch' ürününe...bildiğim kadarıyla 6 rengi var veya ben okadarını gördüm... minicik ufacık vede dokunmatik benim çoook hoşuma gitti 8GB ve 16GB olmak üzere iki ayrı kapasiteye sahip fiyatları ise 8GB:149$ 16GB:179$ tabi bu USA fiyati... Ülkemize gelene kadar kaç kat artar orası meçhul :))) 

http://www.apple.com/ipodnano/

Applein yeni beğendiğim bir diğer ürünüde Ipod Touch.. bildiğin iphone'un arama özelliğinin kaldırılmış versiyonunu düşünün..onun dışında kamerası,interneti falan her özelliği olduğu gibi var.. işte bu alınmaya değer olabilir... fiyati gayet iyi,ee işimede yarıcak ozaman neden olmasın??....

8GB $229

32GB $299

64GB $399

http://www.apple.com/ipodtouch/

No comments:

Post a Comment