Thursday, March 3, 2011

dont touch my Chakra!

Chakra hepinizinde bildigi gibi dönüş anlamına gelir. insanda bulunan enerji merkezleri girdap şeklinde dönen enerji alanından oluştuğu için onlara bu isim verilmiştir.Bu inanc hem Hint felsefesi hemde benimde suan bulunmus oldugum Asya ulkelerinde epey yaygindir…                                            
Bir zamanlar Kabbala hastaligi sarmisti hepimizi.. Hatta bu bir yahudi inanci oldugu icin babam Israil’e is gezisinde bulundugu donemlerde paket paket getirirdi.Annemle ben epey tiryakisi olmustuk ama gel gorki hic bir ise yaramadi. Aksine hayatimi alt ust etti.. Bu nedenden ugursuzluk gibi gelir bana kabbala inanci…                                           

Simdide chakralar epey gundemde… ben oyle cok inanarak almadim.. Cunku bir kere sutten agzim yandi :) tamam inkar edemem hosuma gitti vogueda gorunce:) bulundugum sehirdede cok tatli butik sahibi bir hanim getirmis bende hemen aldim.. Turuncusunu sectim ben simdi hem siyahini hemde sarisini istiyorum:) buyurun bakalim yeni moda chakra bilekliklerimiz…

.online alisveris icin ve tasarimcinin diger urunleri icin : http://www.daisyjewellery.com 

No comments:

Post a Comment