Wednesday, March 9, 2011

Pencil Dress and Vintage



Pencil dress...ahh iste bu pencil dress modasina oldu bitti hayranim.. Zarif, sade, bir okadar şık! Abartıdan oldum olası nefret etmişimdir.. ne öyle çok abartı makyaj yaparım nede giyimimde kuşamımda tak takıştır tarzını sevmişimdir.. Bir bayana en çok yakışan şeylerden biri bana göre zarif ve tabir-i caiz ise LADY LIKE olmaktır... Çok ama çok seviyorum pencil dress ve pencil skirtlerini.. Diz altında daracık vucüt hatlarını hem gösterip hem göstermeyen gizemli bir tarz işte bu! Herve Leger'ıda sevmemin bir diğer nedenide vucut hatlarını komple sarmasıdır... Zayıf olduğum için (47 kg'den 50kg'ye zor bela cıkmanın sevinciyle) bu elbiseler tam benlik.. severek aldım, severek kullanıyorum, ve bir ömürde vazgeçmiyeceğim...hele hele 30lu yaşlara geldiğimde yaşım bu elbiselere dahada uygun olduğu dönemlerde herhalde üstümden çıkartmam..bu konuda sevgilimlede hem fikiriz... hatta bir ara özellikle bu elbiseleri giymemi öneriyordu yakıştığını düşündüğü için :) (onada burdan kocamaaaaan sevgiler:) Kadına herzaman etek, takım, kumaş pantolon ve ceket ve elbiseyi daha çok yakıştırıyorum... Daha dişiliğin ön planda olduğu ama asla basit olmadan 2 yerde dekolte olmadan (hem bacak hem göğüs açanlara gerçekten deli oluyorum).Artık eskisi kadarda jean giymiyorum zaten... aceleyle dışarı çıkıcaksam bile mutlaka kaçış elbiselerimden birini giyerim... Yaşım daha 23 olduğundan bu elbiseler biraz ağır kaçabilir şuan ama ilerde kesinlikle tercih edeceğim tek giyim tarzım budur!!!
Şimdiii gelelim Audrey Hepburn (kii fransız şapkaları, elbiseleri ve eldivenleriyle hayran olduğum kadındır) tarzı elbiselerimize...Haa bu arada belirtmek istiyorumki bir diğer hayranı olduğum bayan Victoria Beckham'ında kendi kreasyon elbiselerini çoook ama çooook beğendim.. Hem kadınsı hem hanım hemde çok klass!!! Buyrun bakalımm sizlerde beğenicekmisiniz...

                                                                       Dolce&Gabbana

                                                                 Alexander McQueen
                                                                      Dolce&Gabbana


                                                                     Victoria Beckham
                                                                   Victoria Beckham
                                                                     Victoria Beckham
                                                                  Victoria Beckham

No comments:

Post a Comment