Friday, April 8, 2011

Collection of Victoria Beckham

ne kadar cok gozluk+canta manyagi oldugumu hemen hemen herkes bilir..Aslada aman illa marka olsun diyede bir takintim yoktur hele hele gozlukte... bir ara size butun gozluk koleksiyonumuda tanitirim... herneyse evet ne diodum tam bir gozluk manyagiyim zerre acimam gozluge verilen paraya veya 5ytlye aldigim gozlugu bile gonul rahatligiyla takarim daha oncede sanirsam bir blogumda bunu belirtmistim herneyse gelelim victoria beckhamin elbiselerinden o canimmm jeanlerinden (siddetle tavsiye ediyorum se7en ve victoria beckhamin kotlari inanilmaz guzel kaliplidir cunku) simdi sira canta ve gozluklerinde... ben sahsen cok hemde coook begendim sade ve zarif.. umarim sizlerde begenirsiniz... xxx












bu parcalar benim coooook begendigim modeller tabiki daha bir cok farkli modeller var ancak cidden en begendigim urunler benim icin bunlar....

http://www.victoriabeckham.com

No comments:

Post a Comment