Friday, April 8, 2011

Gurur Duydugum insan ÇİĞDEM SONKURT




Lasalle, lasalle olali bence bana gore Cigdem Sonkurt kadar basarili biri daha cikartamadi.. Buna bende dahilim :)) bizim okul miniktir ufaktir ama gercekten zor bir okuldur.. Bazilari Lasalle'i fazla hafife alir nede olsa akademi derler ancak egitim acisindan suan is hayatinda oldugumdan bunlari cok iyi gorebiliyorumki epey bir katkisi olmus. Ancak bunu avantaja ceviren tek kisi Cigdem Sonkurt oldu... Cidomla ne yazikki hic ayni derste olamamistik zamaninda ama onun o guleryuzu becerikligi ve kendinden emin komik halleri beni herzaman kendine yakinlastirmistir.. En basindan beri hirsindan dolayi belliydi ileriki zamanlarda iyi yerlere gelecegi nitekimde beni yaniltmadi.. Lasalleden sonra ogrendigim kadariyla milanoda fashion designer ve fashion styling eğitimleri almis D&G nın Dolcesinin ve daha birçok ünlü tasarımcının  workshoplarına  katılmis. Lasvegas ve Paris'te bir çok ajansın fotoğraf çekimlerimde  styling ve tasarımlar yapmis olan arkadasim suan ise Turkiyede bircok unlu isim ile calismaktadir.. Cidomm umarim ismini birtek Turkiye sinirlari icinde degilde Dunyadada adini duyurur... Okadar guzel ve emin adimlarla ilerliyorsunki seninle birkez daha gurur duyuyorum (benim gibi haylaz bir ogrenci cikartan Lasalle seninle eminim gurur duyuyordur hahahah) Allah her daim yaninda olsun ve basarilarina binbir yenilerini eklesin...
PS: malatyaya senide goturucem en yakin zamanda  :P seni seviyorum twitkurdummmm :
















http://www.cigdemsonkurt.com/

No comments:

Post a Comment