Monday, April 4, 2011

IDOL VICTORIA BECKHAM



cocuklugumdan beri taaaaaaaa soyle 9-10 yaslarimdan beri yani spice girls grubu ilk ciktigi zamanlardan bu yana evet Victoria Beckhama oldum olasi hastayim!!! :)) kucukken bile okadar cok takinti haline getirmistimki onu bir donem onunda saclari kisa diye gidip kestirmistim..bu yuzdende yakin arkadaslarim bana POSH diye seslenir.. hatta kopegimin adi bile Posh'du hahaha (victoria beckham bunu duysa herhalde deliye doner o ayri) Su hayatta gardrobunu merak ettigim ozellikle takip ettigim tek kisi varsa oda kesinlikle Victoria Beckhamdir.. haa bunun yanisira Eva Longoriayada ilgim oldukca buyuk...odamin duvarlari bir donem boydan boya victoria beckham resimleriyle kapliydi hele hele ingilterede yasadigim zamanlarda (ingilizler pek begenmez Victoria Beckhami:) bana okul arkadaslarim takintim yuzunden sasiriyorlardi hihihi onun Londrada gittigi restaurantlara ozellikle giderdim olur ya hani :P herneyse... bana gore giyinmeyi bilen hemde cok iyi bilen kaliteden anlayan tek kadin Victoria Beckhamdir!! Blogumda bundan sonra Victoria Beckham ve Eva Longoriaya daha cok yer acmayi planliyorum acikcasi... ama su bir gercekki 2003-2004 yilindaki tarzini hic birseye degismem!!!!! (ilk resimdeki zamanlari) aman herneyse ben simdi bir basladimmi konusmaya bu konuyla ilgili uzaaaaarrda gider... Victoria Beckhamin 2010/2011 SS koleksiyonundan en begendigim, dikislerinin benim icin (tasarimci oldugum icin) mukemmel oldugu parcalarini sizlere sunayim dedim... Iyi eglencelerr...







No comments:

Post a Comment