Thursday, December 15, 2011

LONDON, BEFORE CHRISTMAS

herkese merhabalar...

Geçene hafta en sevdiğim şehir olan Londradaydım
Yıllarımı geçirdiğim, çocukluğumu yaşadığım şehir Londram! Hem yaptığım iş için re-search çalışması yaptım hemde arkadaşlarımı dostlarımı ziyaret edip dolu dolu zaman geçirdim… Döndükten sonra tabiî ki üzerimdeki LondonFever’ı atamadım…

Oxford Circus, Piccadilly,Regents Park, Old Bond Street,Covent Garden benim vazgeçemediğim yerlerdir… Mağzalar her zamanki gibi şıkır şıkır xmas için süslenmiş püslenmiş ki görmeye değerdi… Alişverişlerimden şimdilik bahsetmicem onun yerine vitrinleri göstermek istiyorum J

Buyrun tekrardan Londra Sokakları…


Ceket: H&M
Elbise: Zara
Gri Fiyonklu Çorap: Penti
Çanta: Chanel
Çizme: Prada

 Piccadillydeki M&M World.. Kendimi kaybettiğim nadir yerlerden:)
                                                  old bond street ve şıkır şıkır mağzalar
    Oxford Circus
                  
                                                                                  
                                                                                HARRODS






                                                                        SELFRIDGES









No comments:

Post a Comment