Monday, February 6, 2012

BERSHKA S/S12





Herkese en kocamanından günaydıınnn.... Bugün yine işimin başındayım ama diğer günlere nazaran sanırım bugun biraz daha sakin geçiricem. Hergün o kumaşcı senin bu kumaşcı benim dolanıp duruyorum... Tasarım yapmaktan ziyade sürekli sourcing çalışmalarındayım. Yeni kumaşlar neler? Hangi renkler gözde? Varakmı simmi? pulmu işlememi??? Hergün hemen hemen en az 3tane kumaş fabrikası gezip koleksiyonlarımı ona göre hazırlıyorum ama şu sıralar en çok zorlandığım kumaş 'NEON' kumaş!!!! Okadar çok yere girdim çıktım ki hali hazırda neon renklerinde kumaş ne yazıkki bulamadım bu nedenlede 2-3 top neon kumaş yaptırtmaya karar verdim... Geçen sene olduğu gibide bu yaz dahada çok bir neon patlaması yaşayacağız gibime geliyor... Aksesuarlardan ziyade pantolonlar+taytlar+tee'ler dahada neon renklerine bulanacak... Benim favorim elbette herzaman olduğu gibi 'TURUNCU NEON':)








No comments:

Post a Comment