Friday, March 23, 2012

Bustier ROCKS

Muhtesem bir cumadan hepinize merhabalar,

Nihayet sonunda ilkbahar ülkemizin yolunu buldu. Hafta başından beri devam eden bu ılık hava benimde neşemi tam anlamıyla yerine getirmeye başladı. Pazartesi akşamı toplantım olduğundan Londraya gittim. ‘tamam kesin beni yağışlı bi hava karşılayacak’ derken aksine Londra günlük güneşlikti. Londraya nekadar aşık olduğumu çevremdeki hemen hemen herkes bilir, puslu hava, yağış sadece ama sadece Londraya yakışıyor bence ve ben birtek orada seviyorum bu havayı.. Herneyse, dediğim gibi sıcacıktı Londra, parklar dolup taşmaya başlamış Oxford circus bildiğiniz gibi tam anlamıyla izdihamdı… Orada bulunan ofisimizi ziyaret ettim, toplantılarımıza girip çıktım derken tabiî ki kısa süreli zaman çabucak geçti. Kısa süre sonra tekrar gideceğim tabiî ki J

Gelelim vitrinlere, yılın en sevmediğim sezonudur aslında bu geçiş dönemleri, ne yaz ne kış! Tam ara, tam geçiş dönemi  bu nedenden dolayı aslına bakarsanız pekde bişey yoktu. Daha önceki bloglarımdada bahsettiğim gibi neonlar ve pure renkler ortaya çıkıyor ama öyle extreme bişey ne yazıkki göremedim açıkcası..



Bu yaz favorim olanlar arasında büstiyerler giriyor. Bol desenli capcanlı renkli büstiyerler şuan için favorilerim arasında.. Deimşerşe eteklerle denim şortlarla kullanabileceğiniz büstiyerler bana göre hazır giyimden çok bence bana göre bir aksesuar



S/S12nin top büstiyerlerini sizinle paylaşmak istedim… Umarim sizlerde beğenirsiniz
 bluemarine
 bluemarine
 D&G
 jean paul gaultier
 jeremy scott
 jeremy scott
pink stictch

No comments:

Post a Comment