Saturday, February 26, 2011

Make-Up Bag




beni taniyan hemen hemen herkes nasil bir M.A.C manyagi oldugumu bilir.. o dukkandan adimimi attigim an kendimi resmen kaybediyorum... birtek urunleri degil konseptleri, reklam afisleri, makyaj malzemeleri beni aliiiip goturuyor... Her alanda basarili olan M.A.C firmasi ozellikle reklamlariyla beni kendine cekmeyi basardi...Bunun yanisira NARS ve BobbiBrown urunlerinide severek kullaniyorum...Eskiden Lancome ve Dioru cek begeniyordum zaten yasim ozamanlar ufak oldugu icin cok fazlada makyaj malzemesi almiyordum.. Ama NARS&MAC veBobbiBrowndan su son 5yildir vazgecemiyorum.. Ilk NARS ile Londrada Harvey Nichols magzasinda tanismistim minik renkli bir goz kalemi alarak:) simdilerde ise bu 3 markaya resmen hayranim.. aradigim herseyi kolaylikla buluyorum... ama gunluk yasamimda NARS ve BobbiBrown onceliktir fakat aksam ozel davetler yemekler ve gece icin idealim tabiki MAC....tavsiye edebilecegim ve en az benim kadar memnun kalacaginizi dusundugum parcalari sizin icin sectim...buyrun makyaj cantama bir goz atin..


                                                            Kullandigim lasher: Haute&Naughty..
Gozkalemi hic kullanmiyorum onun yerine herzaman liner kullanmayi tercih etmisimdir.. MAC'in bu urunu  *SuperSlick Liquid Eyeline* (ben TrueBlack olanini kullaniyorum) ince firca yapisiyla oldukca guzel..
  Lipstick bolumumde asla vazgecemedigim 3 rengim vardir... 1.Ladybug 2.Creme d'Nude ve Pink Nouveau.. yeni yeni kesfettigim MAC&Marcel Wonders Lipstick koleksiyonunda ise kullandigim:Catharina.
  Gel gelelim fondoten secimime.. Hernekadar zararli deseler bile ben bu iki urunden vazgecemiyorum... Gercekten kapatici olarak oldukca basarili ayni zamanda bunlarin *stick* olanlarinida kullaniyorum.. biri solaryumsuz cildim icin *acik renk olan* diger koyu olan ise solaryumlu cildime uygun :) numaralari acik renk:NC35 koyu renk:NW40
 Bu dort seker allikta benim asla vazgecemedigim urunlerden.. kimisi gunluk kimisi gece icin idealim... heleki yaz aylarinda bronz tene inanilmaz yakisiyor.Ust Sol:Peaches Ust Sag:Sunbasque....Alt Sol: Sweet as Cocoa Alt Sag: Pink Swoon

Bu arada unutmadan  MAC'in fircasinida kullaniyorum oldukca yumusak ve cildi kesinlikle tahris etmiyor..Mutlaka tavsiye ediyorum...134Large Powder Brush

Gelelim NARS urunlerine ... Hemen hemen her urununu denedim:) denemekle kalmadim birde arkadaslarima onerdim:)ancak  NARStan favorilerim concealer ve yine lip pencil... Ozellikle son aylardir asla vazgecmedigim ve elimden dusurmedim bir urun varki ahh iste ona gercekten asigim... 
iste bu olagan ustu urune resmen bayiliyorum.. simdilik 3  rengini kullaniyorum ama cok memnunum... Dragon Girl. Cruella ve Roman Holiday olmak uzere.. ama en sevdigim kesinlikle Dragon Girl
                                                NARS Concealer . Kullandigim urun adi:Custard
Bobbi Brown softlugun, matligin ve sadeligin simgesi benim icin... Hani *pure*diye tabir kullaniriz ya heh iste onun karsiligi bana gore bobbi brown.. gunluk zamanlarda allik nude bir ruj ve pudra concealarini kullaniyorum fakatt asil en guzel urunu bana gore Farlari... Far cok nadir kullandigim ama kullandigimdada her defasinda -neden far kullaniyorum ben yaaa- dedigim birseydir:) belkide ozen istedigi icin sıkılıyorum sanırım:) herneyse sizlere tavsiye edebileceğim farlar ise :

Smoke: Numarası -24- Espresso Numarası -32-Bone Numarası -02-

No comments:

Post a Comment