Friday, March 11, 2011

I Wanna be BETSEY JOHNSON




Vivienne Westwood, John Galliano ve Betsey Johnson bütün modacılardan ayrı tuttuğum üç tasarımcıdır.. Marc Jacobs,Karl Lagerfeld,Tom Ford,Roberto Cavalli vs vs beğenip takip etsemde bu 3 modacı benim için ap ayrı!!!...Bikere resmen sanat yapıyorlar!! Tasarımları, sahne showları, makyajları herşeyleri sıra dışı! Hele hele tasarımla uğraştığım için yaptıkları illustrationlarda epey ilham veriyor.. bir ara yaptığım çalışmalarıda sizlerle paylaşırım umarım onlarıda beğenirsiniz :))) herneyse evet İzlemekten resmen haz alıyorum bu 3 tasarımcıyı ve yarattıkları hikayelerin içinde kayboluyorum resmen !! hele hele Betsey Johnson'ın show sonu parande atarak sahneye çıkması epey güldürmüştü beni...:)))Şimdii gelelim Betsey Johnson 2011 yaz kreasyonlarına... hafif punk ve hafif junk tarzından ziyade bu yıl biraz daha dantel ağırlıklı bir koleksiyon çıkarmış. Siyah ve pembenın ağırlığı herzaman olduğu gibi bu yılda devam ediyor. Bunun yanı sıra stripelar ve floral baskılarada ağırlık vermiş Betsey Johnson..Hadiii bakalım buyrun betsey johnson butiğine...Modanın deli dolu herzaman yüzünde güller açan kadınının bu yıl yarattıklarına bir göz atalım...

Bu ceket oldukça hoşuma gitti :)

Bu bikini üstlerine bayıldım :))) acayip şekerler yaa!!! Hele yanık tende olduğunu düşünsenize tam 80ler modası!!! Biran önce yaz geLsin artık!!! Nefret ederim, ediyorum vede etmeye devam edicem şu kıştan!!!

ISTE BUNLARI ÇOOOOK BEĞENDİM ARKADAŞLAR!! BICIR BICIR RENGARENK RESMEN İÇİMİ ISITTILAR!!



Sailor Collection 2parmaklı yüzük...

Beni tanıyanlar çok iyi bilirlerki söz konusu gözlük oldumu bende akan sular duruo!!! Bildiğiniz kendimi kaybediyorum ne var ne yok almak istiyorum!! Hiiiçde umrumda olmuyo ucuzmuş, sokak satıcısıymış falan filan! Deli gibi parada veririm gözlüğe acımadan, 5ytlye bile alırım beni tanıyanlar bunu çok iyi bilir özellikle kuzenlerim :))) Şu aralar biraz daha sakinim kışta olduğumuz için ammmaaa:))) ufaktan ufaktan başlıyacağım bu yazın trend gözlüklerini toplamaya :) haaa gözlüğüm kırıldımı naparım????? beni ozaman gerçekten tanıyamaz kimse:))) ama çok enteresandırki erkek arkadaşım kırsada içim yanmıyo :))...yine düştü çenem aman herneyse kapatalım bu konuyuda... Evet arkadaşlar işte sevdiğim kadın Betsey Johnson'ın bu yılkı koleksıyonundan ''Benim Sizler Için Seçtiklerim''dir...Web sitesine girerseniz zaten daha birçok ürünü var ama ben bunları gerçekten çoooook beğendim... Sizlerdende yorumlarınızı bekliyorum...Hadi bakalım hayatı Betsey Johnson gibi toz pembe yaşamanız dileğiyle...Hepinize iyi haftasonları
http://www.betseyjohnson.com


xox...posh celine

No comments:

Post a Comment